Fina segrar


Barca var lysande och vann 2-0. Messi var het liksom Zlatan. Dynamo hade inte mycket att säga till om och Eremenko spelade högerback. Han är Finlands bästa mittfältare och borde ha fått chansen på mitte idag. Nåja Barca är Barca klart att dom vann. fiorentina slog Pool, vet inte om de var långsamma, har inte sett matchen.

Arsenal streamade jag och det var överlägset spel där det svåra var att ta sig in i boxen och skapa heta chanser. Ofta kom man i djupled och det var bara en tidsfråga innan sjukt duktiga Van Persie skulle göra mål. Som han fintade och sköt idag..otrolig insats. Sen visar han tyvärr sin dumma sida och kapar till sig ett gult kort på ett fult sätt. det tog länge men Eduardo hoppade in och kom lågt ner i boxen och spelade bakåt till van Persie som smällde in 1-0. Arshavin kunde senare göra ett snyggt 2-0 mål med en sorts högerklack i friläge från passning. Måste tillägga att jag har gjort samma men snyggare två gånger i tävlingsmatcher men skillnaden var att det var i div.6 och lägre :) Alla spelare var helt okej och det är förstås jobbigt att spela mot ett lag som har ett handbollsförsvar, Barca fick känna på samma sak idag även om de tog ledningen redan i 25.minuten.

Två bra matcher fick jag njuta av idag. Imorgon vet jag inte hur det blir, men streaming räddar väl kvällen igen. Notera att Inter bara fick 1-1 idag, undrar just hur det såg ut där. Arsenal är väl på G nu, bör slå Blackburn ordentligt på söndag, man borde lägga typ 4-1 på resultatvad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0