Kvällens resultat

Min tippning är att Barcelona leder 1-0 i halvtid och i andra halvlek ser Arsenal till att öppna målkranen och gå vidare i CL med 1-1 eller 2-2. En förlust med 3-2 skulle också fungera för Arsenal, hoppas på en målrik match bara inte Barca går vidare. En ganska sannolik händelse är att matchen slutar 2-1 till Barca och isåfall blir det förlängning. Förhoppningsvis går det inte som Barcasupportrarna hoppas...seger med 3-0 eller 4-1. Den som har på teven får se!

Nu skall jag ta en powernap för att orka med allt som är på gång. Skolidrott i massor på dagtid och dessutom skall jag hålla i en pulkåkningstävling ikväll. Efter det skall jag på möte och gissa om jag smiter iväg ifall det drar ut för länge :)

Tror Almunia lämnar Arsenal efter säsongen. Fabianski stannar säkert och tävlar med Sesny. Jag skulle gärna se att man köper Reina till Gunners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0