Landslagsuppehåll

Landslagsuppehållet är i full gång med några matcher passerade och några på kommande imorgon. Jag kommer inte att kommentera dem speciellt mycket men Wilshere och Van Persie (ett mål) lär ha gjort fina insatser i sina matcher. Nasri är numera kapten i franska landslaget som vann och Ramsey var knappt godkänd i Wales landslag. Arshavin kunde ha avgjort men Ryssland fick bara 0-0 mot Armenien (eller vilket av skräplagen det var). Själv ser jag endast fram emot helgen som kommer då Arsenal skall krossa Blackburn. Att få tillbaka Song, Cesc, Theo och Diaby är inte så dåligt och Djourou är kanske tillbaka i spel också. Förhoppningsvis blir ingen skadad imorgon.

Jag har roat mig de senaste fem dagarna med att först vara rejält sjuk och sedan återgå till alla vardagliga plikter. Har många timmar fotboll bakom mig idag och benen samt hjärnan är uttröttade. Varje dag är viktig just nu, seriestarten närmar sig och allt som görs måste hålla god kvalité.

Soccerwave, möjligheternas fotbollsvägg! Kommer att användas två stycken på träningar flera gånger i veckan vid min fotbollsskola i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0