Lördag 12.3

Spelarna som saknas idag i FA cupens kvartsfinal enligt aftonbladet:

United:
Nani, Anderson, Michael Owen, Owen Hargreaves, Rio Ferdinand, Antonio Valencia, Jonny Evans, Ji-Sung Park. Arsenal: Cesc ­Fabregas, Wojciech ­Szczesny, Alex Song, Theo Walcott, ­Lukasz Fabianski, Thomas Vermaelen.

Jag hoppas hårt på en seger idag, skulle kännas tråkigt att endast ha ligan kvar att kämpa för även om det är det viktigaste säsongen 2010-2011! Det går som det går, inte alltför mycket att fira om det blir seger och inte alltför mycket att sörja om det blir förlust. Blir säkert en jämn match.

Såg en match mellan ett a-juniorlag och ett pengastarkt div.2 lag idagmorse. Var ganska jämnt men inte alltför intressant match precis trots fyra mål (1-3). Oftast är det nog så att div.2 lag klarar av att slå a-juniorlag medan det är svårt för div.3 lag att slå bra juniorlag. Jag kommer aldrig att hålla på de lag som har mest pengar, däremot kan jag se mig själv i en tränarroll i ett pengastarkt lag någon dag, men hjärtat skall finnas med i det man gör, annars går man inte in 100%. Hinner inte sitta här och fundera desto mer nu, måste göra klart ett skriftligt arbete om hälsa för att sedan hinna på gym, hålla träning och slutligen se Manu-Arsenal vid en sportbar. Hoppas att matchen syns på big screen, finns risk att det är ishockey där istället.

Wilshere kommer att ge Man United stora problem idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0