Fullt upp

Har läger i helgen med juniorerna. Inledde ett läger ikväll med träning i hemstaden. Blev 70min taktik och 20 min spel. Imorgon börjar lägret på allvar och det består av tre träningar och två matcher på två dagar. För min del gäler det att jobba så mycket jag bara hinner just nu och all extra tid läggs på det. Har gått igenom två träningsmatcher via videoband och det har tagit mycket tid. Samtidigt som allt detta är på gång är min bil på service och det har snöat grymt där ute. Hoppas att Arsenal kan slå QPR utan min hjälp imorgon :) Hinner inte med något desto mer seriöst inlägg nu. Alla har väl hört sången om att van Persie scores when he wants...

Chamakh also scores when he wants!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0