Intervjuer

Rosicky

http://www.youtube.com/watch?v=kfxwzR0EKOA&feature=endscreen&NR=1

 

Wenger

http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2012/03/07/2951213/wenger-furious-with-refereeing-decisions-following-arsenals

 

Två intervjuer efter matchen igår mot Milan där det blev en häftig 3-0 seger på Emirates Stadium. Tyvärr räckte det inte då det hade kommit en 4-0 förlust på Milanos potatisåker tidigare. Jag kommer att kommentera matchen mer imorgon om jag hinner. Det har varit fullt upp med träningar nu samtidigt som jag är förkyld och behöver extra mycket återhämtning för att fixa allt. Fixade nytt fartrekord med nya skorna idag, det blev 27,5km/h. Sprang 450m kortare idag än för en vecka sedan och det är förståeligt då jag är krasslig. Det skulle förvåna mig lite om inte Podolski spelar för Arsenal nästa säsong. Verkar som att han verligen vill komma och jag tror absout att vi vill ha honom. Det var allt för ikväll, godnatt alla läsare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0