EM matchschema

Pese tipsar: jag googlade på fotbollsem spelprogram och hittade det som finns här under. Det har jag nu som bakgrundsbild på datorn. Lättöverskådligt ;) Obs svenska tider.

http://www.google.fi/imgres?q=fotbolls+em+spelprogram&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=np&biw=1920&bih=936&tbm=isch&tbnid=gI2e_nr-iDftuM:&imgrefurl=http://www.fotbollscentralen.se/euro2012.asp&docid=zrLn4WQVY04vCM&imgurl=http://www.fotbollscentralen.se/images/fotbolls-em2012-spelprogram.jpg&w=1200&h=835&ei=UZO-T5HgC-T54QSejtUg&zoom=1&iact=hc&vpx=377&vpy=153&dur=905&hovh=187&hovw=269&tx=187&ty=102&sig=101639701430330325447&page=1&tbnh=129&tbnw=186&start=0&ndsp=45&ved=1t:429,r:1,s:0,i:71



De senaste dagarna sägs det att Eden Hazard flyttar till Manchester och att United är klubben som kanske gäller. Just nu är det svårt att säga. Idag sägs det att Arsenal är med i tävlingen om honom igen. Det tror jag inte för han är säkert inte gratis...så att säga. Inget direkt fynd för han lär bli kostsam, fast det kanske kan betala av sig? Han gjorde hattrick i sin avskedsmatch förra veckan. Nya Ronaldo? För Arsenals del har dte varit mycket snack om M´Vila. Jag orkar inte riktigt med alla rykten, hoppas hårt på att RVP skriver på nu bara, men det ser ut att dröja.

Idag tränade jag första gången på gräs med laget. Juniorerna har varit på gräs två gånger redan. Fotboll ska spelas på gräs, fattar inte hur man i allsvenskan kan leva med att vara på konstgräs året runt i vissa lag. Usch fy fan säger jag bara, det är ett hån mot fotbollen! På lördag sticker jag iväg på finska mästerskapen för 14-åringar med ett stort gäng spelare och en stor tränarstab. Dit far två dagar helt till fotboll. Om jag orkar skall jag ta mig ut på morgonlänk på söndag, försöker träna hårt ungefär sju gånger i veckan nu för formen måste upp och vikten måste justeras. Bättre att jobba hårt i maj än i juni då sommaren är i full gång med all grillning och annat gott. Har endast ätit sallad med lite broiler i till middag i två dagar nu. Mycket gott ;) Så det kan jag rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0