Inför CL finalen

Bänkarna:

Bayern München:
Butt, van Buyten, Petersen, Olic, Rafinha, Usami, Pranjic.

Chelsea: Turnbull, Essien, Romeu, Torres, Malouda, Ferreira, Sturridge.

Elvorna:

Bayern München:

Neuer – Lahm, Boateng, Tymoshchuk, Contento – Ribéry, Schweinsteiger, Kroos, Robben, Muller – Gomez.

Chelsea:

Cech – Bosingwa, Cahill, Luiz, Cole – Mikel, Lampard – Kalou, Mata, Bertrand – Drogba.



Chelsea har en riktigt bra öppningselva. Jag trodde att Cahill skulle vara borta men skada men han är tydligen med igen. Bertrand är en stor överraskning i deras öppning. Bänken är hur bra som helst offensivt och det mesta talar för att Chelsea kan göra mål ikväll. Frågan är bara hur många de släpper in? Försvaret är också den svagaste lagdelen för Bayern skulle jag påstå då det ser helt bra ut framåt. Kanske blir det 3-2 till Bayern ikväll. Jag tror inte att något av lagen backar hem desto mer och därför kan det bli en öppen och helgalen match med flera mål. Något som är ovanligt för att vara en final. Okej matchen startar säkert lite försiktigt och ingen vågar anfalla med för många spelare men det lär ändras snabbt. Gomez och Drogba kommer att sätta något mål var ikväll.

I min kristallkula ser jag ett lågt inlägg som går förbi Chelseaförsvaret och Gomez gör mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0