"Vem är jag" test

Du heter? Peter

Smeknamn? Pese, kungen, chefen, coach, pesecool men egentligen bara Pese :)

Beroende av? Nötter av alla olika slag, resten har jag kommit ifrån för tillfället genom hård självdisciplin!

Favorit märke/n? Finns många, väldigt många...men för att nämna några: Lacoste, Adidas och Tommy Hilfiger

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har hjälpt någon fotbollsjunior med något. Annars är det nog väldigt tyst med kompimanger i Finland överlag. En tjej sade nyligen att mitt utseende är 10++++ så det var lite kul iallafall haha.

Familj? Ingen egen än så länge, men föräldrar och en storebror har jag.

Hatar? Att ha svårt att lita på folk i min närhet. Att många människor är så tråkiga.

Älskar? Folk med humor. Folk som åtminstone försöker vara sig själva.

Bästa egenskap? Otroligt snäll men ändå tillräckligt tuff och smart för att få saker att fungera.

Hur svarar du i mobilen? Svarar ofta med namnet på den som ringer eller skojar till det. Svarar "Peter" om det är en okänd nummer.

Brukar du komma i tid? När jag var liten var jag alltid i god tid. Nuförtiden är jag i tid om det är något jätteviktigt, annars kommer jag precis på minuten eller så är jag lite sen. Meddelar i 99% av fallen om jag är sen.

När mår du bra? Då jag inte är uttråkad. Allt behöver vara i balans, ibland behöver man ha tråkigt och få vara helt ensam, men ibland får det gärna vara fullt program hela tiden. Idén med 8h jobb, 8h sömn och 8h fritid/annat på ett dygn är en ganska bra riktlinje då man känner sig för stressad.

Vad tycker du om fötter? Konstig fråga, små fötter skjuter hårdare skott inom fotboll. Flickor skall inte ha större fötter än mig :)

Är du blyg? Då jag var liten var jag väl det, nu är jag nog en väldigt oblyg person som kan göra vad som helst när som helst om det behövs eller känns vettigt/roligt.

Vad längtar du tillbaka till? Bra fråga, finns mycket, men att vara med en stor del av min släkt och fira jul på Lanzarote är nummer ett. Jag tänker ofta på det förgångna och på framtiden, kanske mer än på nutiden :)

Har du bra vänner o äkta vänskap? Jag har helt bra vänner, finns alla sorter. Har bytt umgänge många gånger i livet sedan jag var 14 år och uttrycket "dina bästa vänner har du kanske inte träffat ännu" är inte så hemskt dumt.

Hur gammal är du? Jag är 29 år, känner mig ganska ung.

Är det ok att gråta? Absolut, men så fungerar det sällan i Finland.

Vill du gifta dig? Ja en vacker dag.

Barn? Senare i livet.

Är du bra på att laga mat? Helt okej nuförtiden, sätter 30min per dag på det i medeltal kanske. Finns dock mycket att lära ännu.

Intressen? Fotboll, rinkbandy, gym, resor, filmredigering, skriva, studera och forska inom fotboll, idrott, hälsa och dylikt. Även slalom, snowboard och golf är kul.

Det visste ni inte om mig? Jag är ganska höjdrädd.

Är du flygrädd? Tror jag nog inte även om jag hinner tänka hemska tankar ibland då jag sitter i planet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0