Mållöst

Barca kunde ha vunnit med alla chanser de hade. Chelsea definitivt sämrem 17-3 i skott säger allt. Cech bäst på plan. Returmötet lär bli 10ggr hetare och då spräcks nog båda nollorna. Chelsea hade en jobbig kväll eller vad sägs om att Ballack sprang 11,5 km! Svenskafans.com tror inte på Eduardo på topp imorgon utan istället tror de på ett 5-manna mittfält där både song och Denilson ingår. Eboeu kan ha stulit Sagnas högerbackplats kan jag tillägga. Hoppas på att Adebayor har en bra dag.

I a-jun serien här blev det 2-0 seger idag och mina a-jun har nu sex poäng av nio möjliga. Idag var det jämnt, vi vann tack vare självförtroende och bra fysik. Skickligheten hjälpte oss inte alltför mycket idag då besluten inte är de bästa. Finns en del att förbättra och det hoppas jag kunna visa åt spelarna då jag har 15min video från båda halvlekarna. Måste gå igenom det imorgonbitti. Fotboll är intressant, det ska vi inte glömma. Har pressat schema nu, skall direkt från jobbet på bortamatch imorgon, blir 3h i bil och sedan finska cupen mot ett div.3 lag. CL matchen får jag se i efterhand från digiboxen, om Arsenal förlorar blir min natt ännu längre! Nu har jag 32 dar kvar att jobba innan jag flyttar, mycket skall hända inom fotbollen här innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0