Sista CL matcherna i gruppspelet


Juve är ute efter att Bayern Munchen körde över dem med 1-4! Bayern hade fart på som vanligt och det räcker ofta bra mot ett italienskt lag. Chelsea kryssade endast mot Apoel Nicosia, matchen var betydelselös och därför fattar jag inte varför man igen använder Drogba och andra stora stjärnor. Drogba användes också då man föll på straffar mot Blackburn förra veckan. Skall de slösa upp alla krafter han har innan han far och spelar African Nations cup? Låter inte klokt, spara stjärnorna Ancelotti! Inte för att jag är Chelsea fan men ändå. Manu som hade typ en vettig mittback i skick vann 1-3 borta mot Wolfsburg. Owen gjorde hat trick, okej han kan göra mål i små matcher men att byta Tevez mot honom var en skandal. Det har nog redan bevisats fast Owen kan bli aningen bättre än han är just nu då han sitter på bänken i ligan. Milan kryssade med Zurich, men som jag sade tidigare i år är det många matcher som man inte orkar bry sig så mycket i..gruppspelet var inte så intressant i år!

Imorgon är det fler matcher i CL, jag skall kanske streama Arsenals match om jag hinner. Liverpool är ju redan ute ur CL och de är usla i ligan. Ändå har de inte halkat så hemskt långt efter täten men då Torres är borta är det som om de lika bra kunde falla ur serien. Men dom kommer hårt redan nästa säsong igen. Lite förändringar inom ledningen så löser det väl sig.

Imorgon och på torsdag skall jag fundera igenom fyra kontraktsförslag och avgöra var jag skall spela nästa år och om jag samtidigt kan ha en annan roll än att bara spela i laget jag är med i. Tror att jag redan vet hur säsongen kommer att se ut i stort sett. Fixar detta nu och en del annat, sen bär det av till sommar och sol i två veckor, far på långa länkar nu som då och kommer hem redo att jobba mig i form för säsongen 2010! En kompis frågade hur man kan resa bort från Finland vid julen, jag frågar mig hur man kan vara kvar i detta land som julen ser ut nu?! Skulle isf fara till fjällen och få se snö åtminstone. Just nu är jag i usel form, har fått vila bort skador och annat skit hela tiden. Tror att jag hade svininfluensan och den har stoppat mig från att träna hårt nu i flera veckor, men det är ingen panik förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0