Lite fotisklipp ute på "tuben"


Har laddat upp cirka 10min av första halvlek i senaste a-jun matchen. Finns nu på youtube, man kan söka på pesecool som användarnamn och sen är det "first half". Ligger egentligen ute för att spelarna lätt skall kunna se lite och fundera. Finns inga kommentarer där för de hålls hemliga och ges bara åt de inblandade. Men är man intresserad kan man ju kika. Blev inte så mycket "het action" för jag bad en spelare att filma 15min per halvlek bara för att få kolla vissa grejer...okej om jag avslöjar lite så mest för att få kolla hur lagdelarna rörde sig i olika situationer. Antar att klippen är ganska ointressanta för de som inte är inblandade, eller? Andra halvlek kommer säkert upp en annan dag. Tror inte att våra konkurrenter någonsin hittar videoklippen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0