Nivas svar, Gunners-Chelsea

Pese: Din blogg är grymt bra, hoppas du fortsätter sen. Din korta analys efter Arsenal-Manu stämde bra överens med min analys och där tystades flera av mina uppkäftiga bekanta läsare slutligen :) Svar från Erik Niva: Give 'em the boot!

Hehe nice ;) Arsenal har chans att sätta Chelski på plats en gång till i år om tre timmar. Arshavin är förkyld och skickades hem från träningen igår, men jag tror att han är med idag ändå. Eduardo och backarna verkar vara borta även idag. Chelsea har säkert bästa laget på benen. Det lag som sätter in chanserna vinner, det blir säkert många chanser för bägge lagen. Kan bli hur bra match som helst då inget av lagen har någon direkt press med tabelläget.


Kommentarer
Postat av: Bara jag

"Din korta analys efter Arsenal-Manu stämde bra överens med min analys och där tystades flera av mina uppkäftiga bekanta läsare slutligen"



Bra att man int har brist på självförtroende, låter som om Niva läst ditt inlägg först. OM Erik Niva säger en sak, då e de GIVETVIS så, han kan å vet allt!

2009-05-10 @ 17:33:47
Postat av: pesewriting

Niva förstår nog mer om världsfotboll än någon som har besökt denna blogg inklusive mig själv. Taktik skriver han aldrig om så det kanske han inte vet så mycket om. Iaf den kvällen var det först då som alla tystnade i sina desperata försök att påstå att jag bara drog hemåt och bortförklarade...klara faktan som kvarstår att allt avgjordes då Gibbs föll och även delvis då Almunia stod fel på frisparken sen. Skönt att sedan se Niva analysera precis likadant. Kan lova att United fansen var väldigt stora på sig den kvällen.

2009-05-10 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0