Van Persie tillbaka

Årets viktigaste match. United är väl världens bästa lag just nu även om de förlorar idag. Arsenal är världens bästa lag då de inte har skador. Manu kan spela lite på resultat, en 2-1 förlust räcker för dem. Arsenal vet hur man gör mål, en dag då det klickar kan man göra tre mål på Manu. Men huvudmålet idag blir nog att försöka vinna 1-0 eller t.o.m. 2-0. Nollan skall hållas! Vinner man 2-1 och faller ut med det så blir det jäkligt stora diskussioner igen om mål på bortaplans regeln. Varför är man bättre om man vinner 1-0 hemma än om man vinner 2-1 hemma? Nåja skall inte diskutera det före det har inträffat.

Elvorna då...Ferdinand lär vara tillbaka för Manu eftersom han tränade med dem igår och jag hoppas att Van Persie som är med i truppen också kan starta. Eduardo är skadad. Silvestre testas idag på förmiddagen. Det gäller att kunna stoppa Rooney och att vara ivägen för Ronaldos skott. Något säger mig att Arsenal kommer att föra spelet till stor del. Idag gäller det, vilket lag är bäst idag? Det lag som går vidare vinner CL finalen, det är helt säkert! Barca bör kunna slå Chelsea idag, man har så pass mycket bättre lag.

Kryssade 1-1 med a-jun igår, skall klippa 60min från matchen och något åker nog upp på tuben. Var helt fiilis match, men man vill ju gärna vinna så de e svårt att vara nöjd. Har feber idag och dessutom två skador så jag håller mig inomhus.

ARSENAL COME OOOOOOOON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0