Lucka 20

Lucka nr 20!

Julen närmar sig med stormsteg! Jag packar grejer för min flytt och hör på Håkan Hellström med mera samtidigt. Har läst in mig rejält inför den kommande kursen och jag börjar känna mig väl förberedd. Känns som jag vill kunna allt förrän jag kommer dit, egentligen är väl en kurs till för att man ska lära sig saker..men lite skall man prestera och skall jag göra det på finska behövs det extra förberedelser. Känner en annan kursdeltagare med närmare 400 ligamatcher på kontot. Ska bli kul att se hur det går för honom. Han är mer inne på seniorfotboll än på juniorfotboll. Då jag frågade om hans mål för två år sedan sade han att han inte kommer att satsa speciellt mycket.

Tänkte skriva lite om snabbhet men tar det en annan dag. Har slut på motivation för idag, sorry :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0