Kort inför Ars-Liv


Min blogg skall snart få lite ändring. Bilder är på gång i alla kommande inlägg och layouten skall snyggas upp. Tycker du att min blogg inte skall vara på blogg.se så skriv varför du tycker som du tycker. Annars kommer den att vara kvar här. Har "produktutveckling" för fotis och idrott på g. Klistrar inen bild här inne på den  nya ackupumpen som vi har börjat sälja.  Den är mycket effektiv och alla lag borde ha en sådan. Priset ligger på 40-55 euro beroende på vart den skall levereras.

Reser snart till både Åre och Barcelona så finns en del att fixa före det nu.

In med Bendtner är min enda önskan inför kvällens match. Med samma spel som på sistone slår vi Liverpool med 2-0! Pool är utan skador så vitt jag vet och Arsenal har samma som senast.

OBS! Testade 30min länk+vakbad från bastu idag, avslappnande och roligt. Testa gärna ;)

Ferms laddningsbara ackupump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0