Goodbye Chelsea


Ett äkta Chelseafan  sade åt mig i helgen att förlorar Chelsea på tisdag så klarar de inte av att vinna ligan heller. Det hoppas jag verkligen :) Drogba var inte bra då det gällde. Hans två enkla mål i helgen hade han ingen nytta av nu, idag krävdes det riktiga prestationer för att lyckas. Han var inte bra alls. Jag hann inte se så mycket av matchen eftersom jag var på träning hela första halvlek och styrketränade då jag kom hem. Jag antar att Mourinho har använt mycket taktik och han vet i minsta detalj vad som är Chelsea spelarnas svaghet. Jag vet inte själv vad det är, men skulle gissa på att anfall är bästa fösvar så länge du klarar av att hålla Drogba borta från kontringar. Inter vidare med 3-1 totalt och grattis Etoó men du blir aldrig lika bra som Zlatan.

CSKA gick vidare med totalt 5-2. Längre lär de inte komma. Imorgon Vinner Barca över Stuttgart med 2-0 eller 3-1 tror jag. Inga skador så vitt jag vet i Barca.

Ännu en tidning kommer att skriva om Soccerwave, den går i tryck på fredag. Bilder togs idag, jobbigt att fixa håret innan fotbollsträning :)

Med RVP skulle vi kunna vinna Champions League, just nu skulle man vara nöjd över en andra plats

Firar mål

Kommentarer
Postat av: -Arsenal for Life-

CSKA gick nog vidare med bara 3-2. ;) (1-1, 2-1)

2010-03-17 @ 06:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0