Kort summering av PL


Alla känner väl till tabelltoppen. Det är lika jämnt som tidigare eftersom alla tre största lagen vann i helgen. Chelsea var heta, Manu var bra och Arsenal var knappt godkända. Blev iaf en seger trots dåligt spel för Arsenal och med alla skador man har så behöver man kanske inte skämmas för att spelet inte fungerar perfekt varje gång. Dessutom var straffen feldömd då det var offside egentligen. Arsenal har överlägset lättast program kvar, men jag vågar knappt hoppas på en ligaseger, känns som att Chelsea skall vinna men Manu är laget med mest tur då det behövs. Jag vet att Arsenal kan vinna men det känns som att vi blir tvåa.

Allsvenskan har börjat men den känns inte så het just nu. Dessutom borde den sändas på kanaler som alla har.

Idag beslöt vi att beställa in 16 Soccerwaves och 4 bakväggar till företaget. Försäljningen är igång. Hårt jobb ligger bakom och just nu håller tredje tidningen på några veckor på med en intervju med mig. På hemsidan finns nu förutom waven och pumpen även personligt träningsprogram att köpas som en sorts produkt. Jag har jobbat och skött ärenden nästan hela dagen. Har jobbat hårt med ambitiösa målvakter i 1,5h och det kändes riktigt roligt.

FÖRBÄTTRA DITT FOTBOLLSSPELANDE, BESTÄLL DEN IDAG! SOCCERWAVE XP

SW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0