Julkalenderblogg fr.o.m. imorgon


Imorgon startar jag en julkalender här på bloggen. Under 24 dagar i december kommer jag att ge en lucka med text, bild, film eller ljud och inget av det kommer att vara något om aktuell världsfotboll utan helt enkelt något annat.

Ett b-betonat Man United åkte på storstryk med 4-0, förutom en stolpträff i första halvlek lär de inte ha haft mycket att komma med. Arsenal var lika b-betonat mot Wigan men vann 2-0. Bendtner satte en balja. Jag har inte hunnit se någon av matcherna men följde med via Eurosports livesnack istället. Fast det inte är a-lagen som spelade så hoppas jag på att detta ger psykologisk motgång för ManU inför ligamatcherna medan jag hoppas att Arsenal känner att de kan hålla nollan även om Sesny var i mål ikväll. Och jo det var felstavat men vem orkar med hans namn :) Typ tio konsonanter i rad. Skall försöka få lucka nummer ett klar nu så får ni läsa den imorgonbitti!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Betvivlar att det sätter sig i huvudet då en elva vann med 7-1 i lördags, och en annan föll med 4-0 igår. Vi lär ju inte spela med Ligacup-elvan mot Arsenal direkt..

2010-12-01 @ 08:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0