Fullbokad

Jag har väldigt mycket på gång, de senaste 10 dagarna har jag inte hunnit spela Playstation en minut och det säger ganska mycket. Jobb, extra jobb, fotbollsjobb, möten, studier, match, träningar och en del annat har tagit all min tid. För att koppla av planerar jag ett fotbollsläger som börjar...imorgonbitti! Det blir två träningar plus ett simpass imorgon för mitt juniorlag. Förutom det kommer vi att ha föreläsningar, mat och övernattning. Dagen efter far vi inte hem utan vi sticker till en annan stad för att spela match mot ett riktigt bra lag. Efter det skall jag hem och se Blackpool-Arsenal som kan bli en tuff match om inte Arsenal kan spräcka nollan i första halvlek för en gångs skull. Måndag-onsdag kommer jag att vara på fem träningar och en match. Ändå missar jag två talangmatcher för mina juniorer som går på dagtid. Just nu är det bara att ta en dag i taget och göra det bästa av den.

Helgen som gick blomstrade Manu i andra halvlek och i CL några dagar senare var de helt bra mot Chelsea även om kryss hade varit rättvist. Många frågar sig varför man har fjärde och femte domare då de aldrig gör något. Rooney stängs av två matcher för att han svor rakt in i kameran, kanske finns det andra sätt att uttrycka glädje på? Stort bakslag för Manu som har toppformen inprickad just nu. Antagligen rubbar det inte dem. Tror inte jag hinner fundera på helgens liga desto mer men jag kan rekommendera svenskafans.com

Dags att göra mål i första halvlek nu. Någon borde kolla upp statistiken för hur många av Arsenals mål som kommer i första halvlek, kan inte vara många.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0