Bloggandet startar igen

Lite över en vecka tills Premier League startar och bloggandet återupptas då igen. Ni skall få veta om det har hänt något vettigt i sommar och ni skall också få ta del av taktiska ändringar bland Premier Leagues topplag. Det är främst topplagen jag följer och framförallt Arsenal. Jag vet inte om jag kommer att delta i Fantasy, brukar inte var med eftersom det tar en del extra tid av mig. Eftersom jag främst följer topplagen har jag inte alltför bra koll på en massa spelare här och där i PL. Spelare är inte det som intresserar mig mest, spelsystem är mer mitt område då det gäller att se på fotboll.

Nu skal ni njuta av Jari Litmanens Champions League säsong 1995. Jag minns stunderna som om de vore igår trots att jag var 12 år då.

http://www.youtube.com/watch?v=5jb0GeQgEI0&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0