Kort frånvaro

Jag köpte en lägenhet och utför renovering. Har inte hunnit skriva något därför. Jag återkommer kanske redan imorgon med några kommentarer från helgen. Nu i punktform lite kort om helgens händelser:

- Arsenal hade spelet speciellt i första halvleken helt men skapade aningen för lite chanser för att vinna.

- De Gea släppte ett lätt mål igen

- Jag spelade min första match på 1,5månader, känns som passligt tempo i div.3

- Jag missade två lokala matcher jag gärna skulle ha sett och jag lät hjälptränarna dra träning ist för mig idag

- Mina vänner gjorde en enorm insats i min lägenhet i tre dagar, renoveringen går utmärkt

- Malmö imponerade mot Milan i träningsmatch

- Jag har inte förberett mig inför jobbstarten på tisdag men hinner med det imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0