Silly seasons sista dygn

Efter ikväll är det en enda dag kvar att värva spelare. Innan midnatt redan ikväll kan Arsenal vara rejält förstärkt. Det ryktas om 1-3 backar som blir klara och koreanen är redan klar verkar det som. Det som är mest överraskande efter imorgon är kanske att mittfältet inte blev förstärkt. Man har ändå Diaby, Wilshere, Song och Ramsey som skall klara av det och några utmanare efter det också. Något av de redan gjorda nyförvärven kanske kan spela på mittältet också. Vissa rykten säger att det kommer spelare från tyska klubbar, idag har det tyvärr varit väldigt tyst om Sneijder. Efter imorgon kan man börja spekulera och fundera över hur säsongen skall gå.

Själv gjorde jag 60min i en 3-0 vinstmath ikväll. Trodde på förhand att mina ben skulle vara sega men det kändes bra. Ingen kramp och inga skador på gång :) Jag råkade stå för årets sämsta filmning då jag föll i boxen i andra halvlek. Av reflex ropade jag till lite...och fick ett gult kort. Hade det hänt på mittplan hade det inte kommit någon varning. Ganska skämmande hursomhelst. Nu skall jag gå och sova. Finns en del att göra imorgon. Skall jobba, fixa lägenheten lite förhoppningsvis och dessutom coacha en match i en två år högre serie med mina juniorer. Resan till London och Manchester 19-23.10 är nu spikad. Blev att ta en dag ledigt från jobbet för att få passliga flyg att fungera. Vad gäller öppna träningar sade en bekant att de inte har sådant numera. En kontakt i Manchester sade däremot att Man City och Man United tränar i samma lilla by som ligger cirka 20min utanför stan och dit lär man nog kunna fara och se på träningar. Oj om någon skulle spendera tid på att följa ligalagens träningar i Finland :) Är nog riktigt dåligt med det även i Sverige.

Ta kontakt om någon vill köpa en Soccerwave fotbollsvägg så får ni ett bra pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0