En fråga, utmaning för er läsare

Läs frågan i kommentarfältet under "Sent inlägg". Jag har inget svar på frågan, känner mest till det som händer på plan ;) Resten måste jag läsa in mig på mer eller mindre om det inte kommer fram i någon diskussion med andra. Den som svarar först här på Zeppes kommentar med det rätta svaret vinner "en vettig önskan", skriv din önskan efter svaret så skall vi se vad jag kan göra.

Har varit två dagar fulla av lärarjobb nu, har med andra ord varit på isen och försökt lära ut något vettigt nu under vintersäsongen i skolgymnastiken. En grej jag jobbade extra med var då en försvarande spealre är på väg hemåt och behöver ställa om från att skrinna framåt till att skrinna bakåt och samtidigt försvara med klubban. Får man inte bollen med klubban bör man försöka ta den med foten. Det skall jag göra då vi har match imorgon, tycker inte om då folk fintar förbi mig i någon sport alls :) Helgens Premier League ser jag framemot, men när skall toppklubbarna Manu och Arsenal börja tappa poäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0