Inför Evertonmatchen, ny månad


Elva
Szczesny
Sagna – Djourou – Koscielny – Clichy
Song – Wilshere
Walcott – Fabregas – Arshavin
van Persie

Bänk
Almunia, Eboue, Gibbs, Diaby, Rosicky, Bendtner, Chamakh.

Mot Everton måste vi vara skärpta, de är inte bra men inte heller dåliga vilket gör att de kan komma med överraskningar. Sagna borde vara tillbaka efter hjärnskakningen. Arshavin borde få starta efter en bra match senast. Vissa tror att Rosicky skall starta, det kan jag inte förstå med hans spel på sistone. Det värsta av allt som jag har missat eller snarare förträngt är att Nasri är borta ett par veckor med sin skada i baklåret. Efter matchen i söndags gick han in på plan för att tacka motståndarna och jag tänkte att om han går bra så är snart i skick. Diaby kan få göra ett inhopp, han är på väg framåt. Elvan ser helt bra ut, bara Nasri och förstås Vermaelen som jag riktigt saknar.

Manu har match mot Aston Villa ikväll. Kommer att bli en jämn och tuff kamp och United vinner med uddamålet. Det blir Champions League senare i februari och i slutet av denna månad möter Arsenal Tottenham. Canal+ visar endast Arsenal live ikväll, united efteråt och Chelsea...inte alls.

Vem stoppar Walcott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0