Skadesituationen

Koscielny, Diaby och Van Persie verkar vara i skick till söndagens match i finalen mot Birmingham. Fina nyheter. Fabregas och Walcott tror jag att är med mot Barca i returen om några veckor men kanske inte så mycket före det. Skulle vara bra om Vermaelen hittar tillbaka till plan efter att ha spelat 0 matcher under säsongen. I april och maj kunde man ha stor nytta av honom senast.

Gårdagens match mot Stoke var svår för dom försvarade tätt, fegt och smart samtidigt som de var bra på att kontra och kasta inkast. Tre fräscha poäng fick oss Arsenalfans att jubla högt. Italienska Inter fick stryk hemma mot Bayern med 0-1 och ManU klarade endast 0-0 borta mot Marseille. Just nu i champion league är det svårt att veta om man vill ha ut ManU eller inte, tycker inte om deras tränare och inte heller om de flesta spelarna i laget. Dock är de från Premier League och de bjuder på en snabbare och bättre fotboll än lagen från de andra ligorna förutom Barca och Real.

Igår på gymmet gjorde jag statiska magmuskler, en kille som var wannabe instruktör kom och gav tips åt mig och tryckte på min mage m.m. fast jag aldrig hade sett honom tidigare. Schysst som jag är tackade jag honom för tipsen som jag nog kände till ganska bra. Faktum var att jag var ganska slutkörd redan då och hade problem att få det att lyckas helt. Men något lärde han mig nog. Man skall ta emot lärdomar då de kommer. En bekant visade en ny "funktion" med en massagestol som jag har nytta av också, det gäller att vara mottaglig så får man nya influenser.

Avgör RVP Carling cup på söndag?

Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0