Cuphelg

Rätt svar på läsarfrågan var alternativ C. Han fick lov att jogga iväg och hitta en ny lugn plats att värma upp vid. då han joggade använde han extremt liten yta, joggade typ fyra meter åt ett håll bara innan han svängde. Då han kom in i matchen vände det, alla stannade upp och tittade på Litti fast han inte gjorde något speciellt och Benito m.fl. satte bollen i mål.

Chelsea får visa borta mot Everton i cupen om de faktiskt är på gång nu. Tycker  att de har släppt till ganska många chanser bakåt trots att det har sett ljust ut annars. Manu får en ganska hård nöt att knäcka då det är Southampton borta senare ikväll. Championship lagen ger verkligen allt då de får möte topplag från PL. Southampton är en av de få engelska städer jag har varit i. Det finns en bra fotbollskultur där och laget har traditioner från PL och skall säkert upp dit och spela så småningom igen. Arsenal möter Huddesfield imorgon och det torde inte vara några problem att slå dem, förhoppningsvis kan man spara de största stjärnorna som Cesc och RVP till tisdagens ligamatch.

Jag skall se lite av Chelseamatchen och sen ta mig till gymmet för att direkt efteråt köra till Botniahallen och hålla träning. Kanske hinner jag se Manus match ikväll också med lite tur. Blir hårt gympass idag har jag på känn, får hoppas benen orkar med efter en ganska tung fysisk vecka.

Skulle vara kul att se då Henry tränar med Arsenal just nu.


The signing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0