Mot Ipswich i cupen

Möjlig elva
Szczesny
Sagna – Djourou – Koscielny – Gibbs
Song-Fabregas-Wilshere
Bendtner - Chamakh - Arshavin

Bänk

Shea, Sagna, Clichy, Denilson, Nasri, Walcott, van Persie.

Dagens trupp är svårtippad. Självklart vill Arsenal vinna ordentligt och ta sig vidare mot en cuptitel. Frågan är vilka spelare man kan vila utan att det skall gå helt åt skogen? Arshavin har fixat urdålig form på sistone och jag vet inte heller om Bendtner och Chamakh kommer att prestera ikväll mot Ipswich som är 19:de i Championship. Denilson vill jag inte ens tala om, men han kan överraska om ahn får speltid ikväll. Skadade är Almunia, Fabianski, Sébastien Squillaci, Vermaelen...Diaby och Rosicky tränar men är inte i skick idag. Squillaci kan vara i truppen till helgen.

Jag jobbar inte med något annat än min dator idag. Finns en del att reda upp som vanligt. Säsongen börjar om lite på tre månader. Mycket skall hända innan det. Veckorna och helgerna blir alltmer bokade. Skall försöka få igång Soccerwave försäljningen snart igen efter att ha legat på latsidan där ett tag. Fotbollsskolans förstoring skall jag också försöka få en lösning till snart. Förutom allt detta är det städning, pappersjobb kring min nuvarande arbetssituation, planering av träningar och bastukvällar samt en del kring rinkbandy som finns att jobba med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0