Torsdagkväll

I min hand på måndag:

Den här boken kommer att bli riktigt rolig att läsa. Den har sålt snabbare än Harry Potter och alla andra böcker någonsin i Sverige. Jag har fullt upp med att undivka allt som skrivs om den på nätet just nu för att inte gå miste om spännande läsning sedan. Skulle inte förvåna mig om någon laddar upp innehållet på nätet snart också. På tal om piratism håller de finska nätleverantörerna på att bli tvingade att stänga allt som har med piratebay att göra. Det innebär att mycket av det som kan laddas ner "olagligt" på nätet försvinner ptminstone för finländare. Det brukar komma nya system för de som ändå vill ladda ner.

Har varit på en avslutning ikväll med ett lag som jag har hjälpt ganska mycket under det senaste året. Lite simning, jacuzzi, bastu och pizzabuffet gjorde susen en regnig höstdag som denna. Planeringen inför säsongen 2012 finns någonstans i huvudet och bara träningstiderna delas ut skall alla planer smidas klart. Det finns ingen garanti för att nösta säsong blir lika bra som denna resultatmässigt för visst spelar "flytet" in till viss dle också och det hade vi nog med oss oftast i år. Okej en vinnare skapar sin egen framgång...det stämmer till en viss del, de sista stolpträffen som avgör om det blir mål eller inte beror nog på flyt eller så kallad tur ifall det är extremt jämnt i kampen med ett bra motstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0