Em kval imorgon

Såg detta på twitter som gäller fr.om. att shejk Mansour dök upp år 2008:

Net Transfer Spend Since Sheikh Mansour Arrived '08 #MCFC -£400.4m #CFC -£141.2m #LFC -£28.5m #MANU -£26.2m #THFC -18.45m #Arsenal +£51.65m

Ikväll är det många U-21 matcher. Imorgon börjar allvaret igen med EM kval och landskamper. Finland skall försöka göra något bra mot Danmark. Det tror jag att lyckas! England-Sverige på Wembley blir riktigt intressant. Undrar just om Zlatan får speltid...kanske skall han sparas. Jag tycker fortfarande att det är lite häftigt att Robin van Persie är hemma i London samtidigt som Holland skall spela match. Säkert smart med tanke på killens skadefrånvaro tidigare och även med tanke på hans otroliga form hela år 2011. För många är landslaget en chans att få extra speltid. Ser man på Arsenalspelare var Rosicky kapten för Tjeckien, Park satte 2-0 målet i Dubai, Arshavin spelade 90min och Koscielny spelade 90min för Frankrike som höll nollan. Det var några av a-landslagsspelarna. Fantastiske Chamberlain blev vald till bästa spelare mot Island. Han apssade till ett mål av fem.

Fick just sms om en bok som jag skall hämta från posten. Undrar just vad det är för bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0