Zlatan en värdig vinnare

Zlatan vann guldbollen. Alla mina tippningar gick rätt utom Pär Hansson. Verkade vara kul i Globen!

I helgen spelade Arsenal precis som jag hade önskat. Stabilt försvarsspel och ett godkänt spel offensivt. Att vinna 3-0 är ännu ett steg i rätt riktning. Det blir bara bättre hela tiden. Lite väl beroende är man av RVP. Bra att Mertesacker fick vila en gång nu. Manu tog ännu en trepoängare men har inte spelat speciellt bra på sistone. Man City hade stora problem och borde ha klarat högst 2-2 mot QPR men det blev seger till slut. Chelsea var helt okej då de vann. Tottenham hade vissa problem men klarade sig. Liverpool är inte så himla bra och nu kryssade man. Jag går och väntar på att Newcastle skall börja tappa poäng, deras enkla spelschema håller dem som ett topplag tills vidare. Börjar bli dags att ett riktigt topplag tvålar till dem med 3-0 snart, om det så vore Man United så skall jag ändå fira. Det lätta spelschemat är missvisande för deras tabellplacering men de har varit helt bra och överpresterat i varje match också. Snart svänger deras tåg. Barca borde ha förlorat då de hade stora problem att spela i regn, okej de brände många chanser men kvitteringsmålet var en bedrövlig bjudning av motståndarnas målvakt.

Grattis åt Alex Ferguson som fick en läktare uppkallad efter sig. Han har haft 25 fina år i PL.

Kommentarer
Postat av: janne

Hej Peter! Väldigt fin blogg dethär. Men kan du skriva lite mer om brudar och sånt XD. sånt tycker jag om.



Tips: top- 10 lista på heta brudar du sett på tv

top 10 - massagetips.

top 50 - maträtter

top 10 - roliga fotbollskämt



mvh jannemannen (du vet vem jag är)

2011-11-08 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0