12.10.2011

Jag brukar inte skriva inlägg varje dag som vissa bloggare. Skriver hellre längre de dagar då jag är inspirerad istället för att tvinga fram något varje dag. Bloggar som består av 1-2 meningar är helt kassa. De skrivs bara för att en dag inte skall vara tom så att läsarna inte blir tomhäta en enda dag. På kommande en annan dag i denna blogg:

* Sveriges fantastiska landslag

* Finlands landslag i utvecklingsskedet

* Förhandssnack om helgens kommande matcher i PL

* Lite snack inför min Englandsresa och hur det gick till då jag fick biljetter för 35 pund styck tilll Arsu-Stoke

* Och någon dag inom några veckor kommer en summering av säsongen här på hemmaplan och en del av allt som sker runt omkring fotbollen här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0