Hälsningar från bänken



Här sitter jag på Mr Wengers plats på Arsenals bänk. Idag finns varken tid eller ork att gå in närmare på resan till England. Men kanske kommer ett långt inlägg imorgon. Jag har besökt Emirates stadium (guidad rundtur och match fyra dagar senare), Old Trafford (utanför och i shopen i stort sett), Reebok Stadium (på Bolton-Sunderland) och slutligen Etihad stadium (utanför och i shopen typ). Tror inte många finländare har besökt fyra olika stadion på knappa fem dagars resa till England. Historierna och berättelserna om fotbollen i England har varit många. Här hemma har jag varit på länk i hela 15min idag :) Har varit stressigt men en kort stund är bättre än inget då det inte har blivit mycket tränande på en månad för mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0