Landslagens kväll igen

Jag kommer att följa Finland-Ungern delvis ikväll och jag tror på ett bra resultat för Finland trots bortaplan. Sverige-Holland är en riktigt intressant match och jag siktar på att följa den helt om den är ens lite bra. Vem som hamnar vart i ett fortsatt kval kommer jag inte att spekulera kring. Nu är det bara att spela bort matcherna och se hur långt det räcker. Vi finländare bör hoppas på en plats i EM för Sverige. Media följer turneringen bättre och tv-kanalerna satsar mer då också. Sverige kan dessutom ha ett fint spel då det vill sig, så inte i fredags.

Nu är det vilodags för mig..nästan. Har varit och lirat fotis med lite fart på för första gången på tre veckor. Jag liksom många andra har haft den långa jobbiga förkylningen men den börjar släppa nu.

Zlatan och gänget på uppvärmning i fredags. Idag är både Zlatan och Chippen utanför truppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0