Bättre bloggning kanske

Min renovering börjar äntligen vara klar och nu återstår endast detaljer. Räknar med att få mer tid fr.o.m. söndag. Hinner inte skriva mycket här trots att tankar finns. Kanske blir det bättre med det snart! Alla PL lag verkar göra det som krävs av dem i cupen och de får vara nöjda så fast de spelar med b-lag eller c-lag.

Har idag stått på en våt gräsplan och coachat juniorer, den inbyggda gore texen i mina skor fungerar utmärkt! Det är omöjligt att bli våt om fötterna av vått gräs åtminstone :) Imorgon blir det årets sista fotbollsträning för mig ser det ut som. På lördag spelas säsongens sista seriematch och tyvärr spelas den på konstgräs. Jag hör till dem som inte tycker om konstgräs i jämförelse med äkta naturgräs. Där är jag hård, alltså på den punkten för äkta gräs slår allt annat! Några punkter:

*Vem vill köpa Fifa 11 av mig nästan gratis om två veckor?

*Jag gillar The Arks låt Most Radical Thing eller vad den heter och speciellt texten "I don´t know what´s wrong or right but I know what´s worth a fight...", det uttrycket kan jag känna igen mig själv i då det gäller fotboll ibland. Musik är något som får människor att bli på bra humör och stabiliseras.

*Jag borde fylla i kursansökningar som jag har skrivit ut redan. Den enda handlar om fysisk träning och är sista skedet före ansökan till a-licens kurs för mig. Undrar just ur mycket som är nytt för en gymnastiklärare i den kursen, få se. En annan kurs jag skall på behövs för att göra min redan klara b-licens till godkänd UEFA licens så att den även fungerar utomlands.

*Skall riktigt snart boka in mig och en kompis på långsidan på bra plats på Arsenal-Stoke. En månad kvar att förbättra spelet till "vår" match.

Nu skall jag gå och sova. Det finns en del att göra imorgon också men i lägenheten hinner jag inte göra något. Blir en dag tillägnad seniorfotboll och kanske lite tevetittande. Åt alla som endast är bänkidrottare kan jag tipsa att det löns att vara i bra form inför en renovering, det tar hårt på krafterna och alla motoriska färdigheter du har från idrott har du stor nytta av.

Gibbs imponerade inte på mig i u-21 em mot t.ex. Finland men nu är han på rätt spår och han är bättre än Clichy offensivt sett redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0