Helg med toppmatcher bakom oss

Ser att många har varit inne och kollat om jag har kommenterat helgens matcher i PL o.s.v. men det har jag allts inte gjort. Har ett extra stressigt liv just nu men renoveringen är så gott som klar så bara jag har flyttat lite mer grejer är mitt liv betydligt lugnare. Hann se en del av alla fina matcher i helgen live och en del i eftersändningar. Något om helgen som gick i punktform nu:

*Arsenal spelade helt ok men två självmål och ett offsidemål sänkte oss, de skadade spelarna frånvaro (speciellt Vermaelen) påverkar laget mycket nu

*Kul att City inte vann idag och Tottenham har fått igång Adebayor vilket inte var så kul för Pool med två röda kort dessutom

*Manu är helt grymma på att göra mål i år, varje gång bollen är nära boxen blir det farligt. Däremot var dom inte bra spelmässigt idag, kanske bra taktiskt eftersom man är så bra på att kontra...men jag antar att man helst skulle vilja ha mer bollinnehav och få spela ut Chelsea emellanåt. Skulle Torres ha satt in chanserna (tomt mål) med mera kunde det ha blivit kryss men med Chelseas försvarsspel får dom precis som Arsenal gå hem och träna extra på det.

* Säsongen på hemmaplan lider mot sitt slut och sista veckan i div.3 för i år firas med två träningar och en match

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0