Wilshere is out

Wilshere blev opererad idag och väntas vara borta 4-5 månader. Vissa hoppas på att han är i spelskick redan runt julen, vi får se. Han är trots allt den bästa mittfältaren Arsenal har och det känns riktigt synd att han är ur spelskick så länge. Han skulle behövas i de största matcherna åtminstone. I lördags spelades de sista matcherna i div.3 här och jag fick nöja mig med att värma upp bänken med min förkylda kropp. Skulle ha varit roligt med ett kort inhopp men då de andra spelar bra är det onödigt och själviskt att tänka i de banorna. Försökte bli friskare med hjälp av lite bastu och bra stämning men just nu är jag i ännu värre skick än vad jag var i lördags :) Nåja säsongen är slut nu och det känns lite skönt på sätt och vis. På juniorfronten är säsongen inte slut, det blir en turnering på lördag med lag från flera olika delar av Finland. Och om två veckor skall pojkarna på talangturnering på dagtid och missar då även skoldagen. Endast i november blir det paus helt på juniorfronten men även då blir det 1,5h träning en dag i veckan i gymnastiksal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0