CL semifinaldags del 2

Blir extremt spännande med Barca mot Bayern i CL. Jag tror inte att Barca kan hålla bollen hur mycket som helst men jag är osäker på hur vassa Bayerns kontringar är sist och slutligen. I mina ögon är Barca knapp favorit.
 
Real bör slå Dortmund och det skall knappast bli något jättestort problem. Dortmund hade stora problem med Malaga och Real är av en helt annan kaliber.
 
Tottenham föll ut på straffar igårkväll men saknade 6-7 av de bästa spelarna. Inte blev det bättre av Verthongens utvisning. Bale väntas vara tillbaka i slutet av april. Arsenal som har dubbelomgång i PL bör ta sig förbi Tottenham nu med en seger mot Norwich. Skall bli en intressant helg.
 
Just nu är jag på väg att skicka in mitt slutarbete i hälsokunskap som blev klart för någon dag sedan. Inte det bästa arbetet jag har gjort i mitt liv. I måndags gick jag in i en järnbalk vilket resulterade i en stor bua på huvudet plus smärtor vid sidan av käken samt under örat vid halsmuskeln. I en parerande rörelse sträckte jag musklerna under högra örat. Har käkat Burana i snart fyra dagar och skadorna börjar vara läkta, tror jag. Mitt div.3 lag tog sig vidare
i cupen iallafall med 4-1 igår. Om 2h sticker jag iväg med juniorerna på träningsläger med övernattning. Lägret går ut på zonförsvar, teambuilding och lite annat smått och gott. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0