CL lottningen

Grattis Ribery för priset "årets spelare i Europa"! Jag skulle ändå helst ha Ronaldo och i andra hand Messi till ett lag jag håller på eller coachar. Men Ribery har vunnit ligan och Champions League och har varit grym.
 
Det är en styrka att göra laget bra och inte bara sig själv. Grattis!
 
 
Grupperna i CL skulle jag avgöra så här utan att fundera desto mer:
 
(obs, de hetaste jag valde bort med fingertoppskänsla var Zenit, Napoli och Juventus)

Grupp A

Manchester United

Sjachtar Donetsk

Bayer Leverkusen

Real Sociedad

 

Grupp B

Real Madrid

Juventus

Galatasaray

FC Köpenhamn

 

Grupp C

Benfica

Paris Saint-Germain

Olympiakos

Anderlecht

 

Grupp D

Bayern München

CSKA Moskva

Manchester City

Viktoria Plzen

 

Grupp E

Chelsea

Schalke

Basel

Steaua Bukarest

 

Grupp F

Arsenal

Marseille

Borussia Dortmund

Napoli

 

Grupp G

Porto

Atlético Madrid

Zenit

Austria Wien

 

Grupp H

Barcelona

Milan

Ajax

Celtic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0