Kommentera vad du vill ha mer av

Väntad elva mot Sunderland:
 
Szczesny
Sagna - Mertesacker -Squillaci-Monreal
Cazorla- Arteta
Wilshere
Oxlade-Chamberlain - Giroud - Podolski
Vi har skadeprolem igen men hur allvarliga de är får vi se imorgon. Kanske kan både Vermaelen och Koscielny spela. Walcott är ett osäkert kort liksom Ramsey. Jag tror ändå att Walcott gör minst ett inhopp imorgon. Arsenal behöver tre poäng i jakten på en CL plats!
 
Vad vill ni läsa mer om eller vad är det mest intressanta i bloggen? Jag skriver ibland om: Arsenal, annan världsfotboll, inhemsk fotboll eller nordisk fotboll, om personer i världen eller Norden, egna dagar med idrott och annat, mina coachtips utan att avslöja för mycket och en del annat om idrott och fotboll. Vill du ha mer bilder, av vad isåfall?
 
Vad gillar du? Kommentera via bloggen, tar inte många sekunder att klicka på "kommentera knappen", gör det så lovar jag bättre leverans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0