Trött

Idag blev det över 5km skidning och två rinkbandymatcher med ett gäng lärare och en match som domare. Är totalt slutkörd och skulle väl behöva vila en dag. Vilar dock inte nu utan kör på som en träningsnarkoman :) Har snart tränat tre veckor i rad utan vila. Dock har två träningar varit rinkbandy med en kompis och en fotbollsmatch bestod av lite jogging och endast 5min inhopp. Så alla pass har inte varit grymma. Löpte 10km med en kompia i tisdags, kanske längsta jag har sprungit någonsin. Trött är jag och det är bara skönt att sitta på universitetet på helgerna och vara på föreläsningar. Dock inte lika kul med väckning 8.00 på en lördag. Blir länk+simning efteråt och sedan skall jag se Arsenal-Stoke. Mer om Arsenal senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0