Back in the blogg

Okej jag skulle inte resa innan sportlovet men det blev en sista minuten ändå!

Har inte bloggat på ett bra tag nu. Har varit på semester i Puerto Rico och efter det har jag varit förkyld. Har nu idrottat lätt i två dagar och det nya årets träning har alltså kommit igång lite grann. Semestern var skön, man får otroligt mycket energi av sol och bad. Hann se lite på Arsenal emellanåt som vann 7-3 i en match där Walcott var grym. Hoppas han skriver på nytt kontrakt nu. Mycket snack om transferfönstret nu och Lloris och mittfältare hit och dit. Det Arsenal behöver är en bra mittback och egentligen en toppklass anfallare. Att storhandla just nu vet jag inte om det löns, man har en utveckingsbart lag och det går ändå inte att vinna ligan i vår. För två matcher sedan konstaterade jag att Manu vinner ligan, Robin van Persie är för bra för att de inte skulle göra det. En skada på honom är det enda som kan stoppa dem. Inget annat lag har en spelare som levererar så gott som alltid och det är avgörande. Vad tycks om denna tatuering?
 
Arsenal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0