Snabbt inlägg

Lite slö uppdatering på bloggen. Skall försöka bli aktivare, har jobbat mycket med både lärarjobb och fotboll. Planering för a-kursens uttagning nästa vecka tar en hel del tid och energi. Satsar hårt och förbereder mig på bästa sätt. Mer om det efter uttagningen. Nästa onsdag är alltså en viktig dag. Efter min långa sjukdomsperiod har jag nu börjat träna igen. Innebandy som spelare och målvakt plus löpning och gym. Min form är inte den bästa efter att ha gått upp 3kg då jag inte kunde träna. Att löpa 8km idag var väldigt tufft, dels för att jag inte är någon löpare och dels för att jag nu är ovan med lång träning. Länge tog det och jag fick motivera mig med musik och framtida drömmar. Målet jag hade satt upp med 8km var högt. Bra med ett tillräckligt högt mål för att få ut något av träningen och idag var det passligt. Mer skulle jag inte ha fixat och set tog länge plus att jag har ont på några ställen. Tänkte köra styrka imorgon. Beach 20.12.2013 har startat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0