Real vann

Benzema gjorde semifinalernas enda mål. Första omgången är klar och nästa tisdag tar väl Real sig vidare. Bayern behöver flyt för att få bollen i mål, de skapar för få heta chanser även idag. Varken Arsenal eller United släppte till speciellt många chanser i straffområdet åt Bayern heller. Mot Arsenal spräckte Bayern nollan genom ett grymt skott i krysset från minst 16 meter. Real slår Chelsea i finalen står jag fast vid.

En träning avklarad idag och en himla massa annat också för den delen. Många bra diskussioner med spelare och tränare har jag hunnit med innan det blev dags att se kvällens CL match. Såg den på sportbar med två britter och jag fick höra en del intressant eftersom de har sett så mycket fotboll live jämfört med mig då det gäller toppnivå. Om åtta dygn börjar juniorserien och mitt lag är redo, allt ser bra ut nu. Finns saker att jobba med så varje träning kan man ta vara på och göra något vettigt fast spelidén sitter som den ska på alla sätt.

Ser att en del har läst mitt inlägg från igår fast jag inte har länkat det någonstans än. Inlägget kändes lite personligt och jag använder bloggen som en dagbok ibland också. Ändå tror jag att det fanns sådant som andra kan ha nytta av att läsa och som folk tycker att är intressant. Nu blir det mindre än sju timmar sömn än en gång, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0