Arsenal youth på Eurosport ikväll

Bra blogg om unga svenska stjärnor, denna gång om Kris Olsson som han kallas i London.
 
http://bloggar.expressen.se/talangbloggen/2014/03/16/spelarportratt-kristoffer-olsson-mitt-bland-alla-varldsstjarnorna/
 
Trevlig läsning om Kristoffer Olsson. Han verkar vara riktigt bra på gång. Jag har följt honom en hel del sedan han kom till klubben från Norrköpings juniorer. I UEFA Youth league möter Arsenal Barcelona på bortaplan klockan 19 idag och matchen sänds på Eurosport! Det är alltså U-21 som gäller åldersmässigt om jag har förstått allt rätt. Gnabry är det hetaste namnet i Arsenals trupp ikväll. Enjoy! Själv missar jag en del av första halvlek p.g.a. innebandy. För övrigt har jag tippat en del pengar på Galatasaray ikväll och även på kryss i deras match mot Chelsea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0