Özil skadad

Özil är nu knäskadad och Arsenals fysteam får kritik igen. Skadorna är många än en gång. Jag tycker inte att Özil har gjort en enda toppenmatch i år trots att han gjorde 1+1 i en match. Han borde kunna ännu bättre och han borde prestera bättre mot Chelsea också. Han borde kämpa hårdare om han skall spela i England. Att jobba hem är viktigt i Premier League.

I Finland är det regnigt och höstlikt med många gula löv som blåser runt. Mina veckor just nu består av gymnastik på dagarna och mycket egen träning på kvällarna. Efter säsongens första övrekropps pass på gymmet blev det fem dagar paus p.g.a. träningsvärk :) Ett fel som är svårt att undvika då man inte vet hur mycket man borde träna första gången på länge. Skall iväg på tränardagarna till Helsingfors på fredagmorgon. Hade lyckan att bli invald tillsammans med 99 andra tränare från hela landet. Holländaren jag nämnde tidigare heter Marcel Lucassen och det är hans tankar jag ser mest framemot att ta del av. Efter det väntar några jobbdagar som klasslärare och sedan är det höstlov och jag sticker iväg utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0