Nya projektet



Det nya projektet är äntligen klart. Surfa in på www.fotbollsfabriken.fi Där uppdateras sidan 1-3 gånger per dag. Teman är fotboll, träning och hälsa. Till skillnad får denna blogg uppdateras den även genom videoblogg och diskussion.  Det jobbigaste för mig nu i början är att skapa videoblogg, det tekniska är inte så svårt som att se sig själv prata :) Kanske löser det sig med det också. Stort tack till alla de vänner som har hjälpt till med sidan! Nu skall jag förbereda en match jag skall coacha och imorgon åker ansökningspappren in till en viss kurs :) Vet inte ännu om jag får delta i tränardagarna i Helsingfors, men tror det. Ser fram emot lite utbildning (och fortbildning) igen efter en viss paus på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0